پروژه های سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان با سی شارپ

پروژه نرم افزار فروشگاه لوازم یدکی با C#

پروژه نرم افزار مدیریت شهریه دانشجو با C#

پروژه نرم افزار حسابداری و انبارداری با سی شارپ

پروژه نمایش مشخصات پرسنلی به همراه تصویر پرسنلی با سی شارپ

پروژه تلفظ صوتی متن انگلیسی با سی شارپ

پروژه بازی مار با سی شارپ

پروژه مرتب سازی حبابی با سی شارپ

پروژه بازی دوز با سی شارپ

پروژه نرم افزار برگزاری آزمون با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت کالا و مشتریان با سی شارپ

پروژه حضور و غیاب اساتید با ارسال SMS به زبان سی شارپ

پروژه نرم افزار ثبت علاقه مندی ها با سی شارپ و Access

پروژه نرم افزار ثبت و مدیریت سفارش غذا با سی شارپ

پروژه سیستم آموزشی دانشگاه با سی شارپ

پروژه نمایش فایلهای مخفی و ذخیره در درایو C با سی شارپ

پروژه نرم افزار ثبت و مدیریت آیین نامه با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت و ثبت سفارشات با سی شارپ

پروژه مدیریت اطلاعات دانشجویان در قالب فایل متنی با سی شارپ

پروژه نرم افزار کتابخانه با سی شارپ

پروژه نرم افزار صدور کارت پرسنلی با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت بانکداری با سی شارپ

پروژه تغییر پوسته برنامه با سی شارپ

پروژه ثبت،ویرایش و حذف در دیتاگریدویو با سی شارپ

پروژه نرم افزار انبارداری با سی شارپ

پروژه چک کردن صحت کد ملّی با C#

پروژه سیستم خبره با c#

پروژه نرم افزار مدیریت دانشگاه با سی شارپ

پروژه بازی ماز با سی شارپ

پروژه تبدیل عکس به آیکن با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت دندان پزشکی ها با سی شارپ

پروژه نرم افزار نمایش نموداری فروش با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت چک با سی شارپ

پروژه بازی مین روب Mine Sweeper با C#

پروژه نرم افزار مدیریت کارمندان با سی شارپ

پروژه نرم افزار تعیین سطح دسترسی ویندوز با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت تعمیرگاه ماشین با C#

پروژه نمایش اطلاعات کامل سخت افزاری با c#

پروژه ایجاد چارت سازمانی با سی شارپ-به صورت درختواره

پروژه نرم افزار مدیریت داروخانه با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت بیمارستان با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت نامه های پست با سی شارپ

پروژه بایگانی دیجیتال اسناد و مدارک با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت آزمایشگاهها با سی شارپ

پروژه نرم افزار کارگاه فرش با سی شارپ

پروژه نرم افزار تاکسی سرویس با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت آموزشگاه خلبانی با سی شارپ

پروژه مديريت يادداشت های روزانه با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت بیمه با سی شارپ

پروژه مدیریت سفارشات کالا با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت پرسنل با سی شارپ

پروژه نرم افزار حقوق و دستمزد با سی شارپ

پروژه صدور و چاپ فاکتور با سی شارپ

پروژه نرم افزار وام و صندوق قرض الحسنه با سی شارپ

پروژه نرم افزار مدیریت فیلم با سی شارپ و بانک اطلاعاتی Access

پروژه مدیریت اطلاعات دانشجویان با سی شارپ

پروژه مدیریت رستوران با سی شارپ

پروژه مدیریت مطب های پزشکی با سی شارپ

پروژه فروشگاه کتاب با C#

پروژه نرم افزار و اتوماسیون کاریابی مشاغل با C#

پروژه مشاور املاک با C#

پروژه نرم افزار مدیریت ثبت شرکتها ، قراردادها و مالیات در C#

پروژه دفترچه تلفن تحت شبکه با C#

پروژه دفترچه تلفن با پایگاه داده اکسس (Access) و C#

پروژه دفترچه تلفن با تکنولوژی Linq در C#

پروژه نرم افزار مدیریت ابزارفروشی با C#

پروژه امتیازدهی و ارزیابی طرح ها با C#

پروژه نرم افزار عکاسی با C# و بانک اطلاعاتی Access

پروژه مدیریت قرارداد،ضمانت نامه،الحاقیه و اصلاحیه با C#

پروژه نرم افزار حسابداری با C#

پروژه کتابخانه با C# و پایگاه داده Access

پروژه انبارداری با C# و بانک اطلاعاتی Access

پروژه نرم افزار دبیرخانه با سی شارپ

پروژه نرم افزار حسابداری منازل و خوابگاهها با C#

پروژه تشخیص بیماری با استفاده از علائم بیماری و تجویز نسخه با #C

پروژه آزمون گیر با #C

پروژه نرم افزار مدیریت فروشگاه و سوپر مارکت به همراه انبارداری با #C

پروژه مدیریت مدارس با تکنولوژی سه لایه با سی شارپ

پروژه تشخیص هوشمند زبان کیبورد با #C

پروژه مدیریت مهدکودک (گزارش گیری مالی) با سی شارپ

پروژه مدیریت پادگانها با #C

پروژه آژانس تاکسی تلفنی با سی شارپ

پروژه مدیریت رستوران و فست فود با سی شارپ

پروژه سلف سرویس دانشگاه با سی شارپ

برنامه نویسی سوکت (برنامه چت بین Client و Server) با سی شارپ

پروژه مدیریت قراردادها و ضمانت نامه ها در شهرداری با #C

پروژه اتوماسیون و مدیریت مدارس با #C

پروژه نرم افزار انبارداری و فروشگاهی با سی شارپ

12 ترفند برای جذب مشتری

فرض کنید شما در مغازه نشسته اید و به فروش محصولات خود مشغول هستید.
هر چند شما ویترین جالب و تمیزی برای مغازه تدارک دیده اید و کالاهای باکیفیتی نیز می فروشید، ولی اکثر قریب به اتفاق افرادی که از جلو مغازه رد می شوند، پس از مکثی کوتاه، با بی اعتنایی به سراغ کار خود می روند و حتی زحمت ورود به مغازه را به خود نمی دهند!
احتمالاً شما هم مانند هر فروشنده دیگری، از این تراژدی فراری هستید و مایلید تعداد بیشتری از این رهگذران بی اعتنا را به «مشتری» تبدیل کنید.
ناگفته پیداست که این آرزوی بسیاری از فروشندگان است که تعداد مشتریان خود را افزایش دهند.
سوالی که مطرح است و ما می خواهیم پاسخ های آن را بررسی کنیم این سوال است: بهترین راهکارها برای بالا بردن میزان فروش، به هنگامی که مشتری ها از دست به جیب شدن می ترسند، چیست؟


بیایید با هم پاسخ های قابل ارائه به این پرسش را مرور کنیم:

1. مشتری ها را خوشحال کنید.

بسیاری از فروشندگان، از فضای حاکم بر کسب و کارهای آنلاین گله دارند.
در این فضا معمولاً نوعی جو بی اعتمادی حکمفرماست. بنابراین سعی نکنید در همان اول و با شتاب، یک کالا را به مشتری غریب خود بفروشید.
به جای این کار، ایمیل آنها را بگیرید، سپس آنها را به ثبت نام (register) در سایت خود یا برقراری ارتباط با شما در شبکه های اجتماعی ترغیب نمایید.
در ادامه، می توانید با صرف زمان و با استفاده از تکنیک های موجود، آنها را به یک مشتری خوشحال و پول بده تبدیل کنید.

2. سرویس رایگان ارائه بدهید.

اگر اوضاع به گونه ای نیست که بازدیدکنندگان بخواهند با آغوش باز سرویس شما را بپذیرند، قدری به عقب بیایید و به آنها اجازه دهید اندکی کالای ارائه شده را با انگشتان خود لمس کنند.
ارائه دوره های آزمایشی رایگان (free trial) ممکن است دید یک شخص نسبت به سرویس یا محصول شما را کاملاً دگرگون کند.
زمان این دوره های استفاده رایگان را به حد کافی طولانی کنید تا مزایای تولید شما، چشم استفاده کننده را بگیرد.
البته از سوی دیگر، این زمان باید به حد کافی کوتاه باشد تا فرد را به خریداری کالا علاقه مند سازد (یعنی دوره آزمایشی رایگان، نباید آن قدر طولانی باشد که جای خرید را بگیرد).

3. قیمت بدهید.

گاهی اوقات تعلل بیش از حد، کارها را خراب می کند.
رک و راست، به مشتری قیمت بدهید و سپس از او بپرسید: با توجه به هزینه ای که سرویس ما دارد، آیا مایل به خرید آن هستید؟
اگر زیر بار نرفت، بگویید در حال حاضر ما نمی توانیم کالاهای خود را به رایگان عرضه کنیم اما شما در ماه اول، مبلغ اندکی پرداخت خواهید کرد و در صورت تمایل طرفین، داد و ستدمان را ادامه می دهیم.

4. ارتباط طولانی مدت برقرار کنید.

قرار نیست در اولین برخوردی که مشتری با شما دارد، یک معامله جوش بخورد اما شما می توانید یک مکانیسم ارتباطی با او برقرار کنید.
به عبارت دیگر پس از همان بار اول، مشتری را رها نکنید بلکه با وی ارتباط برقرار نموده و او را تنها نگذارید.
طبق قاعده، به احتمال زیاد، افرادی که با آنها آشنایی و ارتباط دارید، بیش از غریبه ها و دیگران از شما خرید خواهند کرد.
البته فراموش نکنید که شما نمی توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که کل این مکانیسم به طور خودکار انجام شود، اما قادرید آن را به گونه ای طرح ریزی نمایید که روند کار، به سادگی و سهولت پیش برود.

5. سوال بپرسید.

فردی را در نظر بگیرید که وارد مغازه (یا سایت) شما شده و در حال سبک و سنگین کردن کالای تولیدی شماست و هنوز تصمیمی برای خرید نگرفته است.
یکی از بهترین روش ها برای متقاعد کردن وی به خرید این است که از وی سوالی بپرسید.
ببینید این مشتری بالقوه، به دنبال چه محصولی است و یا دنبال چه ویژگی خاصی در این محصولی است که به دست گرفته.
از او بپرسید چرا این کالا را امتحان نمی کنید؟ یا به او بگوید: این کالا یا سرویس، به یک بار امتحان کردن می ارزد و هیچ خرجی ندارد!
سپس به آنها اجازه بدهید که کالا را محک بزنند.
فروش به تدبیر و تیزهوشی نیاز دارد، نه فقط زمان صرف کردن و استفاده از روش های کهنه.

5. پرداخت مبتنی بر عملکرد

شما می توانید از شیوه پرداخت مبتنی بر کیفیت (Pay-for-Performance) استفاده کنید.
این شیوه، یکی از بهترین و موفق ترین روش های فروش به شمار می رود چرا که در آن، اعتماد مشتری جلب می شود.
برخی شرکت ها با استفاده از این شیوه، رشد خیره کننده ای در فروش کالاهای خود به دست آورده اند.
مردم پس از دیدن نتیجه استفاده از یک سرویس یا محصول، راحت تر و با آسودگی بیشتری پول بابت آن پرداخت می کنند.
اگر شما واقعاً کالاهای باکیفیتی عرضه کنید، از به کار بردن این روش واهمه ای نخواهید داشت.

7. چند جور قیمت بدهید.

قرار نیست همه کالاهای شما حتی اگر از یک نوع باشند، قیمت یکسانی داشته باشند.
افراد بر اساس موجودی جیب خود، ممکن است به سراغ کالاهای درجه یک یا دو بروند.
وقتی هر دو نوع، یک قیمت داشته باشند، انتخاب قدری سخت می شود ولی با ارائه دو قیمت متفاوت، کار را راحت تر می کنید.

8. اندکی مهلت بدهید.

ما همه سرمان شلوغ است و کارهای زیادی داریم که باید انجام بدهیم. مشتری ها هم همین گونه هستند.
گاهی اوقات افراد نه برای فرار از پول خرج کردن، بلکه به این دلیل که حواس شان به کالاها و پیشنهادهای شما نیست، آن را رد می کنند.
در این مواقع، مقداری زمان در اختیار آنها بگذارید تا به شبکه شما وارد شوند و با نرم افزار یا سرویسی که قصد عرضه و فروش آن را دارید، سر و کله بزنند.
آن وقت راحت تر و بهتر می توانند تصمیم بگیرند.
اگر چه این کار باعث می شود برخی بازدیدکنندگان قید خرید را بزنند ولی در مجموع، این روش با موفقیت همراه است (البته با این شرط که شما سرویس های خوب و قابل دفاعی ارائه کنید).

9. ریسک خرید را کاهش دهید.

خرید نکردن مردم، چند دلیل بیشتر ندارد: قیمت، اعتماد یا فقط به این علت که در آن زمان خاص، برای خرید آمادگی ندارند.
شما باید این معادله را معکوس کنید و این موانع سه گانه را از بین ببرید: یک دوره آزمایشی (trial) به مشتری مردد ارائه کنید؛ گارانتی سفت و سختی برای محصول خود دست و پا نمایید تا به این طریق ریسک خرید برای مشتری پایین بیاید.
ترس از خرید را از بین ببرید تا به سود سرشاری دست یابید.

10. به اهل فن بفروشید.

مشتری ها همیشه برای دست به جیب شدن، با احتیاط و آرام عمل می کنند.
یک راه غلبه بر این مشکل آن است که محصولات خود را فقط به شرکت ها، سازمان ها و افرادی بفروشید که تولیدات شما را می شناسند و با مزایای آنها آشنا هستند.
هیچ کس دلش نمی خواهد برای چیزی که ارزشی برای آن قائل نیست، پول بدهد.

11. اعتمادسازی کنید.

اگر طرف شما برای بستن قرارداد سخت جان است، فروش را رها کنید و قدری اعتماد وی را به خود جلب نمایید.
معمولاً اگر افراد بدانند فروشنده قصد ندارد با ترفند و چرب زبانی جیب آنها را خالی کند، راحت تر دست به جیب می شوند.

12. اطلاعات رایگان بدهید.

اگر واقعاً قصد فروش دارید، مانند یک آموزش دهنده حرفه ای عمل کنید چرا که یکی از بهترین شیوه های فروش، آموزش قبل از فروش است.
در این روش شما اطلاعات ارزشمندی در اختیار مشتری قرار می دهید؛ از قبیل کتابچه راهنما، پست های وبلاگ، خبرنامه، یک دوره آموزشی و غیره.
اگر افراد بدانند که با چه فروشنده کارکشته و دانایی طرف هستند، معمولاً راحت تر به پای امضای قرارداد می روند.

کمک به بیماران پروانه ای(ای بی)

کمک به بیماران ای بی

             بخشنده بودن بیش از آنکه

                               توانایی مالی بخواهد

                                         قلب بزرگ میخواهد......

 

1000 تومان   2000 تومان  5000 تومان  |  10000 تومان  |  20000 تومان  |  30000 تومان  50000 تومان  |

  75000 تومان  |  100000 تومان  |  150000 تومان  |  200000 تومان  | مبلغ دلخواه

 

بیماری «ای‌بی»

بیماری «ای‌بی» یک نوع بیماری پوستی تاولی در پوست و غشای مخاطی است که معمولا به دو صورت بروز پیدا می‌کند،در دسته اول افراد به صورت مادر زادی به این بیماری مبتلا می‌شوند و دسته دیگر در بدو تولد دچار این بیماری می‌شوند.

نوع اکتسابی این بیماری در بزرگسالی بروز می‌کند و بیشتر در بیماری‌های خودایمنی دیده می‌شود، بروز و ظهور این بیماری سن خاصی ندارد و در هر سنی ایجاد می‌شود، فقط در نوع مادرزادی است که نوزادان به آن دچار می‌شوند.

افرادی که به صورت ژنتیکی و مادرزادی به این بیماری دچار می‌شوند ممکن است دچار حساسیت‌های غذایی نیز بشوند و این در حالی است که بیماران نباید حساسیت‌های غذایی داشته باشند چون این بیماران مشکلات غذایی عمده‌ای دارند.

علت بیماری ای بی:

این بیماری انواع گوناگونی دارد که به جهش ژنی و تغییرات ژنی نیز مربوط می‌شود و مشکلات بیشتری را می‌تواند در فرد بیمار ایجاد کند. بیماران «ای‌بی» دارای مشکلات خاصی هستند که به دو صورت بیماری ژنتیکی غالب و بیماری ژنتیک مغلوب دسته‌بندی می‌شود. آن دسته از افراد که دارای بیماری ژنتیک مغلوب هستند ممکن است در خانواده‌هایی متولد شوند که ازدواج‌های فامیلی در آنجا زیاد صورت می‌گیرد.

نوع غالب این بیماری در ازدواج‌های غیرفامیلی هم اتفاق می‌افتد و دیده می‌شود افرادی که هیچ نسبت فامیلی هم ندارند، فرزندانشان به این بیماری دچار می‌شوند. باتوجه به فراوانی و تعداد بیمارانی که به این بیماری دچار می‌شوند جزو بیماری‌های نادر محسوب می‌شود یعنی به‌طور متوسط فراوانی این بیماری در دنیا 1 به 10 هزار نفر است که البته این نرخ در ایران کمتر است و تعداد افراد کمتری به این بیماری مبتلا می‌شوند.

علایم بیماری اپیدرمولیز بولوسا, درمان بیماری EB

بیماری «ای‌بی» یک نوع بیماری پوستی است.

علایم بیماری اپیدرمولیز بولوسا (EB)

• خرخر کردن صدا، سرفه یا مشکلات تنفسی دیگر

• ریزش مو

• تاول زدن نزدیک چشم و بینی

• تاول زدن نزدیک دهان و گلو و ایجاد مشکل در خوردن و بلعیدن

• تاول زدن پوست بعداز آسیب های جزیی یا تغییر دما

• وجود تاول در بدو تولد

• مشکلات دندانی مثل پوسیدگی

• وجود میلیا (جوش های سفید کوچک)

• از دست دادن یا تعییر شکل ناخن

روش تشخیص بیماری EB:

متخصصان پوست می توانند تشخیص دهند کجای پوست در حال جداسازی برای شکل دهی تاول ها است و اینکه با انجام بافت برداری بفهمند یک شخص مبتلا به چه نوع ای.بی است.

پیشگیری از بیماری اپیدرمولیز بولوسا:

اپیدرمولیز بولوسا یک بیماری سخت، گاهگاهی دردناک، و اغلب بدنما است. اکثر افراد بزرگسال با علائم ای بی یا کسانی که می دانستند آنها حامل ژن هستند به کم کردن نسل های آینده، شامل امکان نسل خود آنها، از این وضعیت تمایل خواهند داشت.

با شناخت از جهش (دگرگونی) های ژن مخصوص که علت ای بی است، هم اینک امکان دارد که جهش ژن مخصوص را در خانواده تعیین کنیم و سپس تست های پیش از تولد روی زن باردار را با یک جنین در خطر ای بی برای تعیین وضعیت جنین، هدایت کنیم. همچنین، یک مشاور ژنتیکی می تواند اطلاعاتی در رابطه با احتمال گذر ژن برای ای بی به کودکان عرضه کند و مشاوراتی در رابطه با بارداری (بچه داری) آینده عرضه کند. مشاوره ی ژنتیکی می تواند یک گام مهم در کمک به خانواده ها در رابطه با تصمیم گیری در رابطه با برنامه ریزی خانواده ی آنها باشد.

برای افرادی که قصد بچه دار شدن دارند و سابقه ای بی در خانواده‌شان وجود دارد، رایزنی ژنتیکی با پزشک توصیه می شود. در حین بارداری تست هایی برای برای تشخیص جنین وجود دارد که می توان در ۸ تا ۱۰ هفتگی بارداری هم انجام شود. بسیاری از افراد مبتلا به ای پی ناشی از ازدواج فامیلی والدین می باشد. برای پیشگیری از ازدواج فامیلی پرهیز کنید.

بیماران مبتلا به ای بی که از استروید برای مدتی طولانی تر از یک ماه استفاده می کنند، ممکن است به کلسیم و ویتامین D کمکی نیاز داشته باشند تا از پوکی استخوان جلوگیری شود.

درمان بیماری EB, بیماری‌های خودایمنی،بیماری ای‌بی

بیماری ای بی یک بیماری ژنتیکی و مادرزادی است.

درمان بیماری اپیدرمولیز بولوس:

تحقیقات اخیر برای درمان این بیماری برروی تغییر کراتین حاصل در پوست متمرکز شده است تا کنون 54 ژن شناخته شده است .

افراد مبتلا به اشکال خفیف ای بی ممکن است درمان گسترده ای نیاز نداشته باشند. در هر صورت، آنها باید برای بازداشتن تاول ها از شکل گیری و پیشگیری از عفونت زمانی که تاول ها رخ می دهند، کوشش کنند. افراد مبتلا به اشکال نمایان (غالب) و نهفته (مغلوب) ممکن است عارضه های بسیاری داشته باشند و به حمایت روانی همراه با توجه به مراقبت و محافظت از پوست و بافت های نرم نیاز داشته باشند.

بیماران، والدین، یا مراقبان دیگر نباید احساس کنند که آنها باید با تمامی جنبه های پیچیده ی مراقبت ای بی به تنهایی روبرو شوند. دکترها، پرستاران، مددکاران اجتماعی، افراد روحانی، روانشناسان، متخصصان تغذیه، و گروه های پشتیبانی والدین و بیماران وجود دارند که می توانند در مراقبت شرکت کرده و حمایت اطلاعاتی و احساسی تامین کنند.

گردآوری: بخش سلامت بیتوته

پروژه نرم افزار انبارداری و فروشگاهی با سی شارپ

پروژه نرم افزار انبارداری و فروشگاهی به زبان C# (سی شارپ) و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 نوشته شده است.
پروژه نرم افزار انبارداری و فروشگاهی دارای امکانات کاملی است

پروژه اتوماسیون و مدیریت مدارس با #C

پروژه نرم افزار مدیریت مدارس کلیه امکاناتی که می توان برای یک نرم افزار و اتوماسیون مدرسه پیاده سازی کرد قرار داده شده است. بعضی از امکانات این پروژه عبارتند از : فرم ثبت اطلاعات مدرسه ، فرم ثبت اطلاعات دانش آموزان ، فرم ثبت اطلاعات معلمان و دبیران ، فرم ثبت اطلاعات کلاس ها ، فرم ثبت اطلاعات دروس ، فرم ثبت برنامه هفتگی دانش آموزان ، معلمان و دبیران ، فرم انتخاب رشته تحصیلی ، فرم لیست نمرات ، فرم صدور کارنامه ، فرم ثبت تعهدات دانش آموزان ، فرم اعضاء شورای مدرسه ، فرم اعضاء بسیج مدرسه ، فرم طرح سوالات امتحانی ، فرم چاپ کارنامه ، فرم برنامه هفتگی دانش آموزان ، چاپ سوالات دانش آموزی و … بنابراین کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی و پروژه های C# خود در سطح کاردانی و کارشناسی از پروژه نرم افزار مدیریت مدارس این بخش از سایت استفاده کنند.

پروژه مدیریت قراردادها و ضمانت نامه ها در شهرداری با #C

پروژه مدیریت قراردادها و ضمانت نامه ها به زبان C# (سی شارپ) و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 نوشته شده است.پروژه مدیریت قراردادها و ضمانت نامه ها در شهرداری دارای امکانات کاملی است که بعضی از این امکانات عبارتند از : فرم ثبت ضمانت نامه ها ، فرم ثبت قراردادها ، چاپ قراردادها و ضمانت نامه ها و همچنین یکی از مهمترین امکانات جالبی که این نرم افزار دارد این است که 1 روز مانده به پایان قراردادها و ضمانت نامه ها به کاربر هشدار می دهد.بنابراین عزیزان می توانند از این پروژه نیز به عنوان یک پروژه تجاری در مراکزی نیاز به بستن قراردادها دارند استفاده کنند

برنامه نویسی سوکت (برنامه چت بین Client و Server) با سی شارپ

همان طور که می دانید توسط سوکت ها ما می توانیم میان برنامه ها و نرم افزارهای خود از راه دور ارتباط برقرار کنیم که البته این کار بین کامپیوترهای client و server انجام می شود و به این ترتیب یک نسخه کلاینتی از نرم افزار بر روی کامپیوتر client نصب می شود و یک نسخ سروری از نرم افزار بر روی کامپیوتر server نصب می شود.
برنامه نویسی سوکت (برنامه چت بین Client و Server) به زبان C# (سی شارپ) و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 نوشته شده است.

پروژه سلف سرویس دانشگاه با سی شارپ

این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتیSql Server 2008 طراحی و پیاده سازی شده است.این پروژه دارای امکانات کاملی می باشد که لیست این امکانات در قسمت پایین ذکر شده است.

 

1- فرم Login

2- فرم ایجاد حساب کاربر جدید

3- فرم تغییر اطلاعات دانشجویان

4- فرم فعال/غیرفعال کردن دانشجویان

5- فرم حذف اطلاعات دانشجویان

6- فرم جستجوی دانشجویان

7- فرم افزودن پول به حساب دانشجویان

8- فرم افزودن نوع دانشجوی جدید

9- فرم ویرایش نوع دانشجو

10- فرم مدیریت نام غذاها

11- فرم تعیین غذاهای سلف

12- فرم قیمت غذاها

13- فرم تعیین زمان غذاها

14- فرم آمار غذاهای یک روز

15- فرم مدیریت هفته های تعطیل

16- فرم مدیریت روزهای تعطیل

17- فرم ایجاد محدوده ی رزرو

18- فرم شماره هفته از سال

19- فرم حذف روزهای بین هفته

20- فرم گرفتن نسخه پشتیبان

21- فرم برگرداندن نسخه پشتیبان

22- فرم حذف فایل پشتیبان

23- فرم افزودن کاربر جدید

24- فرم تغییر اطلاعات کاربران

25- فرم حذف کاربران سیستم

26- فرم رزرو غذا

27- فرم خوردن غذا

28- فرم تغییر کاربر سیستم

29- …

پروژه مدیریت رستوران و فست فود با سی شارپ

این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتیSql Server 2008 طراحی و پیاده سازی شده است.این پروژه دارای امکانات کاملی می باشد که لیست این امکانات در قسمت پایین ذکر شده است.

 

1- فرم لیست غذاها

2- فرم اضافه کردن غذاها

3- فرم لیست کالاها

4- فرم اضافه کردن کالاها

5- فرم لیست مخلفات

6- فرم اضافه کردن مخلفات

7- فرم سفارش مشتری

پروژه آژانس تاکسی تلفنی با سی شارپ

این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتیSql Server 2008 طراحی و پیاده سازی شده است.این پروژه دارای امکانات کاملی می باشد که لیست این امکانات در قسمت پایین ذکر شده است.

 

1- فرم ثبت مناطق

2- فرم ماشین های آژانس

3- فرم رانندگان آژانس

4- فرم مشترکین (مشتریان) آژانس

5- فرم امورمالی (حسابداری) آژانس

6- فرم تنظیمات آژانس

7- فرم درخواست

8- فرم حضور

9- فرم سرویس های آژانس

10- …

پروژه مدیریت پادگانها با #C

 پروژه مدیریت پادگان ها امکانات جالبی دارد که می تو انید…

1- فرم Login

2- اطلاعات شخصی سرباز ها

3- اطلاعات خدمت سربازها

4- اطلاعات شخصی پرسنل

5- اطلاعات کاری پرسنل

6- فرم ایجاد کاربر جدید

7- فرم تغییر نام کاربری

8- فرم کلیشه های نرم افزار

9- فرم تهیه نسخه پشتیبان از برنامه

10- …

پروژه مدیریت مهدکودک (گزارش گیری مالی) با سی شارپ

این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 طراحی و پیاده سازی شده است.این پروژه دارای امکانات کاملی می باشد که لیست این امکانات در قسمت پایین ذکر شده است.

پروژه تشخیص هوشمند زبان کیبورد با #C

وظیفه اصلی این پروژه تشخیص درست و یا اشتباه تایپ کردن کلمات توسط کاربر است.

پروژه مدیریت مدارس با تکنولوژی سه لایه با سی شارپ

پروژه مدیریت مدارس با تکنولوژی سه لایه به زبان C# (سی شارپ) و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 نوشته شده است همچنین در این پروژه از تکنولوژی Linq و معماری سه لایه استفاده شده است که یک تکنولوژی جدیدی می باشد.
پروژه مدیریت مدارس با تکنولوژی سه لایه دارای امکانات کاملی است که بعض از این امکانات عبارتند از:ثبت اطلاعات،ثبت اطلاعات کلاس،ثبت اطلاعات دروس،ثبت اطلاعات معلمان و دبیران،ثبت اطلاعات دانش آموزان،ثبت نمرات،صدور کارنامه و ….

پروژه نرم افزار مدیریت فروشگاه و سوپر مارکت به همراه انبارداری با #C

پروژه نرم افزار مدیریت فروشگاه و سوپر مارکت به همراه انبارداری به زبان C# (سی شارپ) و بانک اطلاعاتی Sql Server 2008 نوشته شده است.
پروژه نرم افزار مدیریت فروشگاه و سوپر مارکت به همراه انبارداری دارای امکانات کاملی است که بعضی از امکانات این پروژه عبارتند از:ثبت کالا،صدور فاکتور،ثبت فروش ها،کالاهای مرجوعی،گزارش انبار و …

 
  BLOGFA.COM